Primăria Călăraşi scoate la concurs postul de administrator public

Prin Hotărârea Consiliului Local nr. 207/28.12.2011 privind modificarea organigramei, a numărului de personal şi a statului de funcţii din Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Călăraşi s-a înfiinţat funcţia de administrator public, ceea ce conduce la realizarea unui management strategic în administraţie.

Principala responsabilitate a administratorului public va consta în intensificarea, crearea şi folosirea tuturor oportunităţilor la nivelul comunităţii locale, în scopul eficientizării la nivel maxim a folosirii surselor şi diminuării costurilor.

Administratorul public va fi persoana care în baza unui contract de management va îndeplini anumite atribuţii destinate derulării în condiţii optime a activităţii de realizare a cadrului administrativ public general la nivelul municipiului, de implicare activă în procesul de rezolvare a problemelor publice, preîntâmpinare si/sau de reducere a cauzelor si/sau efectelor evenimentelor care pot perturba, limita sau afecta dezvoltarea economică, socială şi culturală a localităţii.

Un management unitar va permite luarea deciziilor şi punerea lor în aplicare într-un timp mai scurt şi cu efecte benefice pentru cetăţeni.

Numirea în funcţie se face pe bază de concurs. Administratorul public poate îndeplini, în baza unui contract de management, încheiat în acest sens cu primarul, atribuţii de coordonare a Aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes local. Primarul poate delega către administratorul public, în condiţiile legii, calitatea de ordonator principal de credite.

Administratorul public va fi persoana care în baza unui contract de management încheiat cu primarul municipiului, poate să îndeplinească anumite atribuţii destinate derulării în condiţii optime a activităţii de realizare a cadrului administrativ public general la nivelul municipiului, de implicare activă în procesul de rezolvare a problemelor publice, preîntâmpinare si/sau de reducere a cauzelor si/sau efectelor evenimentelor care pot perturba, limita sau afecta dezvoltarea economică, socială şi culturală a localităţii.

Administratorul public este o persoană cu funcţie de coordonare a Aparatului de specialitate al Primarului aflat în directa subordine a Primarului municipiului Călăraşi.

Numirea şi eliberarea din funcţie a administratorului public se fac cu respectarea prezentei hotărâri de către Primarul municipiului Călăraşi.

Procedura de angajare va fi în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind Codul muncii, iar organizarea concursului în vederea ocupării funcţiei de administrator public va fi conform legislaţiei în vigoare.

Principala responsabilitate a administratorului public va consta în intensificarea, crearea şi folosirea tuturor oportunităţilor la nivelul comunităţii locale, în scopul eficientizării la nivel maxim a folosirii surselor şi diminuării costurilor.

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Va rugam introduceti caracterele de verificare

Citește articolul precedent:
Primarii liberali, reconfirmaţi pentru viitoarele candidaturi

Rodica Zaharia. În cadrul unei conferinţe de presă, co-preşedintele PNL Călăraşi, Răducu Filipescu, a vorbit despre situaţia viitoarelor candidaturi ale...

Închide