Călărășenii, nemulțumiți de serviciile Alitrans și de implicarea Primăriei în rezolvarea deficiențelor

Ieri, în cadrul ședinței de Consiliu Local, au fost aprobate prețurile biletelor și abonamentelor pentru transportul public local ce va fi efectuat de către societatea Alitrans Com. Detalii aici.

Informația publicată pe site-ul obiectiv-online.ro, care anunța acest lucru, dar și faptul că Primăria a încheiat un contract cu societatea călărășeană, a strâns o serie de mesaje care semnalau problemele cu care se confruntă cei care circulă cu autobuzele Alitrans.

Aceștia reclamă faptul că autobuzele ajung foarte greu în stații, că biletele costă mai mult decât în București, că nu există stații de așteptare și există un singur traseu care nu acoperă zonele de interes din oraș, cum ar fi gara, marile magazine și firmele unde lucrează foarte multe persoane.

„Mai ieftină e o călătorie cu tramvaiul în București, având în vedere că o statie de a lor e aproape o călătorie de a noastră de la Peco la Modelu. E un leu si treizeci de bani un bilet la București si la noi doi lei. Știți ce salarii au bucureștenii față de noi la Călărași.”
„Și biletul foarte scump pentru o călătorie având în vedere că orașul e foarte mic și statiile sunt scurte.”
„Alo… primăria… obligați-i să afișeze orarul după care circulă autobuzul… pentru că este un coșmar să aștepti un autobuz în Călărași.”
„Daaa, așa e, vin și la o jumătate de oră uneori, iar la sfârșit de săptămână, sâmbătă și duminică circulă foarte rar.”
„Așteptăm prea mult timp în stație, 30 minute mi se pare foarte mult…”
„Foarte scump, în comparație cu Bucureștiul, ținând cont că în Călărași autobuzele vin rar, stațiile sunt foarte rare, deci serviciile slabe.”

„Alitrans-ul este total neadaptat transportului local din Călăraşi, nu ştiu cine dracu-l ţine-n braţe că trebuia să dispară demult, deoarece:
1. Are un singur traseu principal, mult prea lung şi în care autobuzele mult prea mari şi care circulă mult prea rar merg cel puţin jumătate din distanţă aproape goale.
2. Gara, autogara, marile magazine, firmele mari şi noi şi alte locuri care au flux mare de persoane nu au legătură auto.
3. Programele de circulaţie şi traseele nu sunt afişate în principalele staţii.
4. Decalarea staţiilor autobuzelor care circulă la Modelu (scurtat de altfel), faţă de cele care circulă la Roseţi, dovadă a lipsei de respect pentru călător.
5. Orarele de circulaţie ale traseelor secundare sunt semisecrete şi ridicole.
6. În aceste condiţii preţul biletului este dintre cele mai ridicate din ţară, dacă nu cel mai ridicat având în vedere cel declarat în articol de 2,5 lei.”

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Va rugam introduceti caracterele de verificare

Citește articolul precedent:
Numărul posturilor din aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean Călăraşi a fost suplimentat de la 170 la 178

În ședința Consiliului Județean din 31 iulie a.c. a fost aprobată noua organigramă a CJ Călărași, aceasta fiind redimensionată cu...

Închide