Cum poate ajunge afacerea ta în topul rezultatelor pe Google?

Pentru orice afacere, prezenţa în mediul online reprezintă o rampă de lansare și o oportunitate de dezvoltare într-un mod exponențial. Într-un mediu din ce în ce mai căutat de foarte multe business-uri, concurența este din ce în ce mai acerbă iar vizibiliatea devine unul dintre cele mai importante aspecte.

Cum poate ajunge o afacere în topul rezultatelor pe Google? Ne vor explica specialiștii de la E-Advertising.

Cu o experiență de peste 6 ani și cu un portofoliu de peste 700 de clienți mulțumiți de rezultatele oferite, E-Advertising este un reper pentru cei care doresc să se dezvolte în mediul online și să își crească afacerea.

De ce este important să fii în topul rezultatelor?

Aceasta este probabil una dintre cele mai des întâlnite întrebări: de ce este important să fii în topul rezultatelor și ce relevanță are acest lucru pentru o afacere? Ei bine, pentru a înțelege importanţa acestui aspect, Eugen Șotropa, CEO E-Advertising, ne va oferă explicația:

„Să fii în topul rezultatelor pe Google nu este doar important, acest lucru poate însemna diferența între succes și eșec pentru o afacere.

Totul pleacă de la comportamentul pe care îl au utilizatorii și cu siguranță mulți dintre noi. De exemplu, atunci când căutăm ceva anume, ne vom opri la primele rezultate afișate, deoarece le considerăm cele mai relevante și rareori vom ajunge pe alte pagini.

Din acest motiv este foarte important să fii în rândul rezultatelor din prima pagină, deoarece diferența de trafic este considerabilă.”

Nu acum foarte mult timp a fost lansată și prima carte dedicată acestui aspect, scrisă de autori români și intitulată „Domină topul motoarelor de căutare”. Volumul ce include 200 de factori de succes SEO îi are ca autori pe Eugen Șotropa și Andrei Ursachi, co-fondatori E-Advertising.

Cum poți ajunge în topul motoarelor de căutare?

Pentru a putea ajunge în topul motoarelor de căutare, trebuie în primul rând să înțelegi cum funcționează acestea și cum sunt sortate informațiile. Daniel Șuiu, Manager SEO, ne ofera câteva informaţii în acest sens:

„Pentru a oferi cele mai bune rezultate și o experiență plăcută utilizatorilor, un motor de căutare precum este Google le va oferi acestora cele mai relevante informații. Cum? Va folosi diferiți roboți, denumiți și crawleri, pentru a analiza, sorta și indexa conținutul fiecărui website.

În conformitate cu ultimele actualizări acest lucru se face în timp real. Este, foarte important ca site-ul să fie în conformitate cu cerințele tehnice, să prezinte o viteză de încărcare bună, să fie compatibil de pe diferite dispozitive și să aibă un conținut de calitate.

Toate acestea fac parte dintr-un proces de optimizare, denumit și SEO (Search Engine Optimization). Rezultatele nu se văd de pe o zi pe alta, dar vin cu siguranță și foarte important e că se mențin o perioadă destul de lungă de timp, mai ales dacă o afacere concurentă nu face nimic în privința aceasta.”

Procesul de SEO este unul destul de complex, ce poate ține de cuvintele cheie alese, link building și multe altele. Dacă îți dorești să verifici cum poate fi îmbunătățit website-ul tău, o poți face cu ajutorul celor de la E-Advertising, printr-un audit SEO gratuit. Mai multe detalii referitoare la acest aspect sau orice e legat de marketing-ul online se poate afla folosind următoarele date de contact:

E-Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava

Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office@e-advertising.co

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Va rugam introduceti caracterele de verificare

Citește articolul precedent:
Primăria Călărași/2,7 milioane lei alocate pentru investiții și reparații în școli  

Primăria Municipiului Călărași a repartizat, din bugetul de venituri și cheltuieli al anului 2017, aproximativ 2,7 milioane de lei pentru...

Închide