Nae Sinel: „Ca primar interimar am reuşit să rezolv o mare parte din problemele oraşului Budeşti”

Mircea Brânduşă. Greutăţile de astăzi ale oraşului Budeşti apasă peste dificultăţile cetăţenilor nerezolvate de ani de zile. Pe toate acestea trebuie să le rezolve primarul interimar, Nae Sinel. Indiferent de crize şi de lipsuri, domnia sa pare să fie condamnat să găsească soluţiile adecvate pentru comunitatea în care trăieşte. În articolul de mai jos, Nae Sinel oferă detalii interesante despre cum a ajuns să deţină funcţia de primar al oraşului Budeşti, despre realizările primăriei, despre problemele cu care se confruntă şi nu în ultimul rând despre proiectele de viitor.

Rep: Domnule Nae Sinel, de câţi ani lucraţi în administraţia publică locală a oraşului Budeşti şi ce funcţii aţi ocupat în acest timp?

N.S.: Din anul 2008 şi până în prezent am fost viceprimarul oraşului Budeşti, indiferent de coloratura politică a primarului în funcţie.

Rep: Cum aţi ajuns să deţineţi funcţia de primar interimar al oraşului Budeşti?

N.S.: O dată cu demisia fostului primar Iorgu Dumitru, la data de 01.06.2017 am fost numit, prin ordinul prefectului George Iacob, primar interimar.

Rep: Ce înseamnă această funcţie pentru dvs. şi partidul din care faceţi parte?

N.S.: Pentru mine personal funcţia de primar, fie şi interimar, al oraşului Budeşti, reprezintă o mare onoare, dar mă şi obligă. Pentru A.L.D.E., partidul din care fac parte, înseamnă foarte mult, pentru că la nivel de judeţ această funcţie este unică.

Rep: La data instalării dvs. cum aţi găsit administraţia publică locală din Budeşti?

N.S.: Administrativ, se simţea lipsa personalului specializat, serviciile către cetăţeni erau ineficiente şi exista o multitudine de probleme de natură gospodărească. Economic, am preluat primăria cu restanţe financiare către furnizorii de servicii, cu arierate şi cu multe procese pe rol. De asemenea, existau unele probleme cu cele 300 de dosare ale asistaţilor sociali de la legea 416.

Rep: În opinia dvs., de ce credeţi că administraţia publică locală din Budeşti a ajuns la aceste probleme?

N.S.: Lipsa de comunicare a personalului angajat, opoziţia permanentă din Consiliul Local şi, de ce nu, şi a angajaţilor în luarea deciziilor majore care să rezolve problemele comunităţii au fost principalele cauze pentru care administraţia oraşului Budeşti s-a aflat de nenumărate ori în impas administrativ şi economic.

Rep: În cele 6 luni scurse de când deţineţi funcţia de primar interimar care sunt realizările primăriei oraşului Budeşti?

N.S.: În scurtul timp de când asigur interimatul funcţiei de primar al oraşului Budeşti, am reuşit să finalizez următoarele: transparenţa în luarea deciziilor din Consiliul Local prin transmiterea on-line a şedinţelor şi afişarea la vedere, astfel încât toţi cetăţenii oraşului să aibă cunoştinţă de ele; s-a încheiat contract cu o firmă de specialitate din domeniul sistemului electronic a transmiterii şi stocării bazei de date a tuturor serviciilor din primărie; s-a încheiat contract cu o firmă de salubrizare pentru colectarea şi depozitarea deşeurilor menajere; s-a încheiat contract cu firma S.C.I.M. pentru controlul managerial al primăriei; s-a încheiat contract cu o firmă specializată pentru deszăpezilrea localităţilor aparţinătoare oraşului Budeşti (Aprozi, Gruiu şi Buciumeni) pe timp de iarnă; întrucât de ani de zile nu exista, s-a depus documentaţie tehnică în vederea realizării P.U.G. Budeşti; s-a depus documentaţia tehnică necesară înfiinţării reţelei de canalizare în satele aparţinătoare oraşului Budeşti.

Rep: Cu siguranţă veţi candida la alegerile parţiale din anul 2018. În această situaţie, care sunt planurile dvs. de viitor?

N.S.: Dacă cei din conducerea A.L.D.E. vor hotărî să merg mai departe, o voi face. În aceste condiţii pe lista mea de priorităţi se află următoarele proiecte: asfaltarea străzii Mircea Cel Bătrân din satul Buciumeni, lungă de 4 km care face legătura între DN 4 şi localitate; asfaltarea DC 65, lung de 4,5 km, care face legătura între satele Gruiu şi Buciumeni; reabilitarea şi modernizarea reţelei de iluminat public stradal cu tehnologie led; reabilitarea, modernizarea şi dotarea tuturor instituţiilor de învăţământ; înfiinţare sistem supraveghere video a zonelor de importanţă vitală din oraşul Budeşti cu stocarea bazelor de date în primărie.

Rep: Se apropie cu paşi repezi sărbătorile de iarnă. Ce le pregătiţi locuitorilor?

N.S.: Dacă voi găsi susţinere în Consiliul Local şi sprijin din partea agenţilor economici, voi încerca să acord persoanelor cu venituri mici şi familiilor defavorizate pachete cu alimente pentru masa de Crăciun. Nici copiii din şcoli şi grădiniţe nu vor fi uitaţi. Moşul le va aduce tuturor punguţe cu dulciuri.

Rep: Care este mesajul dvs. pentru cetăţenii oraşului Budeşti şi locuitorilor din satele Aprozi, Buciumeni şi Gruiu?

N.S.: Să fie sănătoşi şi să aibă încredere în mine. Uşa biroului meu va fi deschisă non-stop. Îi aştept să-mi facă cunoscute problemele lor şi în funcţie de legislaţia în vigoare voi încerca să le rezolv. Le doresc sărbători de iarnă frumoase şi liniştite!

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Va rugam introduceti caracterele de verificare

Citește articolul precedent:
Mai multe străzi din Călăraşi intră în reparaţii în 2018

Primăria Călăraşi a finalizat anul acesta lucrările de reparaţii pe mai multe străzi din municipiu, valoarea totală a investiţiilor fiind...

Închide