Ecoaqua SA anunță deschiderea centrului nr 2 de informare și relații cu publicul din municipiul Călărași

În data de 21.03.2018, în cadrul manifesărilor organizate în ajunul Zilei Mondiale a Apei, ECOAQUA SA Călărași a deschis în Municipiul Călărași, str. Prel. București, Bloc I 36, Scara A, Parter (Casieria Orizont), CENTRUL DE  INFORMARE ȘI RELAȚII CU PUBLICUL NR 2Telefon: 0342 404 403.

Într-un spațiu amenajat specific asigurării unei informări și acordării de relații profesionale privind activitatea operatorului regional de apă și canalizare, ECOAQUA SA este hotărâtă a veni mai aproape de clienții săi, pentru a le oferi detalii privind modalitatea de facturare în condominiu, conținutul contractului de furnizare, preluarea unor sesizări și sugestii privind îmbunătățirea activității.

Având succesul și experiența înregistrate cu deschiderea primului centru, din str. N. Titulescu, nr 2, Bloc D 2, parter, ne dorim o îmbunătățire a comunicării cu clienții noștri și aducerea la cunostință a intențiilor noastre pentru a afla părerea lor, în vederea creștereii calității serviciilor prestate de compania noastră.

De asemenea, în spațiul aferent acestui centru se pot încasa în continuare facturile de apă și canalizare emise de unitatea noastră.

Vă așteptăm, așadar, de la ora 10.00 la 17.30, zilnic de LUNI până VINERI în această locație unde puteți beneficia de următoarele servicii:

  1. Încasare în numerar și cu cardul bancar (comision zero lei) a facturilor de prestări servicii de apă și canalizare;
  2. Informații privind evidența în Fișa Clientului a facturilor emise, plăților și indexelor facturate, cât și a soldului datoriei restante la zi;
  3. Explicații privind cadrul legal al desfășurării activității noastre în general și detalii privind legislația la zi a facturării consumului de apă în condominiu (scări de bloc);
  4. Preluare sesizări și reclamații privind facturarea serviciilor noastre, a avariilor sau privind calitatea apei distribuite;
  5. Informare privind investițiiile ce vor fi promovate de ECOAQUA SA, atât din fonduri proprii, cât și prin programele Uniunii Europene, privind infrastructura de apă și canalizare din județele Călărași și Ialomița;
  6. Depunere de cereri privind verificări programate în condominii (scări de bloc), de verificare și depistare pierderi de apă în instalația interioară a utilizatorului;
  7. Asigurarea consultanței privind actele necesare și etapele realizării unui branșament de apă și/sau racord de canalizare;
  8. Asigurarea consultanței privind actele necesare și etapele obținerii avizelor eliberate de operatorul ECOAQUA SA.

Prin activitatea desfășurată în cadrul acestui centru, ECOAQUA SA Călărași garantează:

  • Comunicare ușoară și eficientă;
  • Informații certe și în timp real;
  • Gestionare rapidă a problemelor clienților;
  • Încredere mai mare a clienților în relația cu compania ECOAQUA SA.

Departament comercial

ECOAQUA SA CĂLĂRAȘI

 

 

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Va rugam introduceti caracterele de verificare

Citește articolul precedent:
Implicat în semnarea proiectelor pe PNDL 2, Ciprian Pandea, președinte PSD Călărași, s-a autodenunțat

Ieri, aproape de miezul nopții, secretarul de stat Ciprian Pandea, președinte al organizației județene a PSD Călărași, mânat de reale...

Închide