COMUNICAT DE PRESA/ Activități ADI ECOAQUA 2016

Perspective 2016

În urma sedinței Adunării Generale a Asociaților a Asociației de Dezvoltare din data de 15 martie a ADI Ecoaqua s-a decis demararea si implementarea mai multor proiecte în anul 2016:

1. Continuarea delegării contractului de operare astfel încât toate cele 36 de localități să intre în zona de operare (în prezent se află în zona de operare doar 11 localități).

2. Implementarea procedurilor de lucru privind monitorizarea operatorului și elaborarea strategiei de dezvoltare a serviciului insistând în special în anul 2016 pe monitorizarea contractului de delegare

3. Participarea, alături de operator, la implementarea proiectului „Asistență tehnică pentru pregătirea aplicației de finanțare și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată pentru aria de operare a operatorului regional în județele Călărași și Ialomița, în perioada 2014-2020″ (finanțare din fonduri europene in valoare de aproximativ 4 milioane euro, costul  estimativ al cofinanțării – 75.000 euro)

4. Construirea sistemului GIS prin care se urmărește cartografierea întregii infrastructuri de apă și canal în coordonate GPS. (80.000 euro)

5. Construirea web site-ului comun asociație – operator, instrument ce ar urma sa asigure o interfață modernă cu populația deservită, ce include crearea de conturi pentru clienți, sisteme de anunțare avarii, etc  (10.000 euro)

6. Realizarea unui studiu privind capacitatea reală a sistemelor de alimentare cu apă și canalizare din orașele membre ale asociației de realizare a indicatorilor de performanță prognozați, fiind vizați în special indicatorii referitori la pierderi  (50.000 euro)

7. Realizarea unui studiu privind calitatea surselor de apă potabilă din localitățile membre ale asociației, fiind vizate localitățile nou intrate (50.000 euro)- acest studiu se va face din resurse proprii în măsura în care acesta nu poate fi inclus în proiectul de Asistență tehnică mai sus menționat .

Valorile menționate mai sus sunt cele prevăzute în Bugetul de Venituri și Cheltuieli, valorile finale vor fi date de procesul de achiziție publică în cazul studiilor, construirii sistemului GIS și a site-ului și de ghidul final POIM în cazul cofinanțării asistenței tehnice.

Alin-Bogdan Drăgulin

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Va rugam introduceti caracterele de verificare

Citește articolul precedent:
Anunț finalizare proiect „Achiziția de echipamente și dotări în cadrul societății CARTARE AGROCHIMICA SRL”

  Societatea CARTARE AGROCHIMICA SRL anunță finalizarea activităților proiectului cu titlul „Achizitia de echipamente si dotari in cadrul societatii CARTARE...

Închide