Directorul medical al Spitalului Județean Călărași vrea comunicare permanentă cu pacienții/Află cum

Laurențiu Belușică, directorul medical al Spitalului Județean Călărași își dorește o nouă abordare a relației pacient – conducerea spitalului, prin introducerea unui sistem de comunicare prin sms, prin care pacienții să poată sesiza problemele apărute în cadrul spitalului. Recent, tot la initiațiva doctorului Belușică a fost creată pagina de facebook a spitalului, tot pentru a facilita comunicarea dintre pacienți și conducerea instituției medicale.

„ Eu voi studia oportunitatea și legalitatea introducerii în SJUC a unui sistem mult mai sigur, mai simplu și mai realist pe care l-am văzut funcționând perfect în Anglia. Anume: la loc vizibil în spital vom afișa un număr de mobil la care pacienții pot trimite doar sms, nu pot suna, cu referire la observații negative sau pozitive din spital. Pentru început voi analiza personal aceste sms-uri. Practic orice pacient are telefon mobil. Astfel informația va ajunge direct la mine iar concluziile vor fi realiste.”, a scris dr. Laurențiu Belușică pe pagina sa de facebook.

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Va rugam introduceti caracterele de verificare

Citește articolul precedent:
Anunț finalizare proiect „Achiziția de echipamente și dotări în cadrul societății CARTARE AGROCHIMICA SRL”

  Societatea CARTARE AGROCHIMICA SRL anunță finalizarea activităților proiectului cu titlul „Achizitia de echipamente si dotari in cadrul societatii CARTARE...

Închide