Ecoaqua SA îşi doreşte o comunicare mai eficientă cu utilizatorii  

Pentru a îmbunătăţi relaţia client – furnizor, ECOAQUA SA a dezvoltat mai multe canale de comunicare, în vederea transmiterii către utilizator de informaţii corecte, argumentate legal, care să genereze o încredere mai mare a clienţilor în compania  ECOAQUA SA.

Utilizatorii serviciilor de apă şi canalizare prestate de ECOAQUA SA Călăraşi, persoane fizice şi juridice, pot contacta prin diferite moduri personalul specializat al operatorului pentru rezolvarea problemelor survenite în relaţia cu unitatea noastră sau pentru a solicita avize, branşări sau racordări la imobile.

Astfel, există următoarele căi de informare şi transmitere a solicitărilor:

1.Comunicarea clasică prin telefon şi e mail către sediile sucursalelor sau dispeceratele cu program NON STOP, care se regăsesc înscrise pe website-ul www.ecoaqua.ro, secţiunea Contact;

2.Informarea despre diferite anunţuri, comunicate de presă, întreruperi programate a distribuţiei apei, calitatea apei prin intermediul website-ului www.ecoaqua.ro;

3.Informarea în timp real despre comunicări adresate utilizatorilor prin intermediul paginii create pe facebook.com/ECOAQUA;

4.Informare/evidență a facturilor emise, a plăţilor efectuate, a soldului restant şi indexului facturat prin aplicaţia „Contul meu ECOAQUA”, pe care utilizatorii şi-l pot crea pe website-ul www.ecoaqua.ro secţiunea Autentificare/Înregistrare cont.

Dacă rezolvarea problemei implica detalierea şi obţinerea de informaţii suplimentare, ceea ce necesită deplasarea către unitatea noastră, atunci vă aşteptam la sediul CENTRULUI DE INFORMARE ŞI RELAŢII CU PUBLICUL, deschis în Municipiul Călăraşi, str N. Titulescu, Bloc D2, Scara 2, Parter, Telefon: 0342 404 023, cu program de la 10.00 la 17.30, zilnic de LUNI până VINERI.

De asemenea, dacă consideraţi că nu sunteţi mulţumit de soluţionarea problemei dumneavoastră, puteţi solicita o audienţă la conducerea executivă, conform următorului program:

ECOAQUA SA – Operator Regional

NEAGU CEZAR  PAUL – Director general/MARȚI, orele: 15.00 – 16.00;

NUȚU MARCEL – Director executiv tehnic/MIERCURI, orele: 13.00 – 14.00;

NEACȘU CONSTANTIN – Director executiv comercial/JOI,  orele: 10.00 – 11.00.

ECOAQUA SA – Sucursala Călărași

MARIN VALENTIN – Coordonator administrativ comercial/MIERCURI, orele: 15.00 – 16.00;

CUȚĂR NICOLAE – Inginer șef/JOI, orele: 14.00 – 15.00.

ECOAQUA SA – Sucursala Oltenița

CRĂCIUN MARIN – Director/LUNI, orele: 10.00 – 12.00;

CHIRICĂ MARIAN – Coordonator tehnic/MARȚI, orele: 13.00 – 15.00.

ECOAQUA SA – Sucursala Urziceni

NICULAE CONSTANTIN  NICULAE – Director/MARȚI, orele: 10.00 – 11.00;

MATACHE MARIAN – Inginer șef/MARȚI, orele: 11.00 – 12.00.

NOTĂ: Înscrierile se fac la Secretariat ECOAQUA SA – Operator Regional, Tel: 0242 312 705, Mobil: 0372 714 752 sau prin CENTRUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII CU PUBLICUL, Str. N. Titulescu, Bloc D2 , Scara 2, Parter  (lângă casieria RCS-RDS), Tel:0342 404 023.

 

 

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Va rugam introduceti caracterele de verificare

Citește articolul precedent:
426 de vehicule verificate în trafic de RAR Călărași, în primele 6 luni ale anului/Care au fost neregulile constatate

În judeţul Călăraşi, Registrul Auto Român a verificat tehnic în trafic, în primele 6 luni ale acestui an, 426 de...

Închide