Filipescu: „Campania lui Iohannis se va face foarte intens în mediul online”

Rodica Zaharia. Și la nivelul județului Călărași, Alianța Creștin Liberală PNL-PDL (ACL) se organizează pentru alegerile prezidențiale. Deocamdată, doar președintele PNL, Răducu Filipescu discută cu presa despre activitatea alianței, președintele PDL, Vasile Iliuță, fiind încă în vacanță.

Prezent în conferinţa de presă săptămânală, preşedintele PNL, Răducu Filipescu, a punctat faptul că se are în vedere organizarea a câte două întâlniri cu presa, în fiecare săptămână, indicaţiile venind din partea şefului de campanie pentru prezidenţiale, Vasile Blaga:

„O să avem şi câte două conferinţe de presă, aşa ni s-a spus. O să vedem dacă va fi posibil acest lucru. Una trebuie să o facem împotriva administraţiei locale şi cum noi suntem în administraţia locală nu avem motivaţia, doar nu suntem nebuni să ne batem singuri şi una pe teme diferite”, a menţionat Filipescu.

Cu privire la directivele organizatorice, pe plan judeţean, Filipescu a spus că la şedinţa Biroului Permanent Naţional de luni, 11 august, s-au pus la punct ultimele chestiuni organizatorice, stabilindu-se, de altfel, şi candidatul la preşedinţie, în persoana lui Klaus Iohannis, dar şi posibilul premier, actualul prim-vicepreşedinte, Cătălin Predoiu.

Filipescu a menţionat şi faptul că este impresionat de Predoiu şi crede că punctele de vedere ale posibilului viitor premier sunt destul de elocvente.

„Se vede că băiatul ăsta s-a pregătit pentru un proiect prezidenţial. Ceea ce spunea într-o emisiune tv, lucruri privite dintr-o cu totul altă optică mai repede le poţi aplica ca Prim-Ministru decât să fi în poziţia să le sugerezi ca preşedinte al ţării.”

Aceeaşi sursă a mai menţionat că întâlnirea cu şeful de campanie, Vasile Blaga, a fost destul de aplicată şi bine stabilită.

„S-au aşezat în oglindă echipele de campanie, cred că săptămâna viitoare vă voi spune toate detaliile pentru că mai sunt câteva poziţii care mai trebuiesc lămurite, tot atunci vom avea şi echipa completă. Din punctul meu de vedere, aşa cum sunt eu, ca şi coordonator al unei campanii electorale, sunt un tip dur care vreau disciplină şi ordine, vreau ca fiecare să vorbească cu capul. Oricum, pe lângă actualul şef de campanie pot să adăug că sunt mic copil. Adică Blaga ştie foarte bine ce trebuie să facă. A făcut multe campanii şi toate de succes. Am rămas impresionat cum un om poate să conducă o şedinţă de peste două ore şi să nu îşi noteze absolut nimic. Cred că are campania deja conturată în minte şi pot să zic că m-a impresionat pozitiv disciplina, ordinea, respectul pentru cel care vorbeşte, lucruri care se pot aduna într-o echipă de campanie foarte puternică, echipă pe care Blaga o va conduce cu mare succes. Am fost impresionat şi de poziţia domnului preşedinte Blaga care s-a dat la o parte din poziţia de posibil viitor Prim –Ministru, oferind acestă poziţie celui care a ieşit pe locul doi.”

Preşedintele PNL Călăraşi a mai adăugat şi faptul că săptămâna viitoare se va începe strângerea de semnături pentru candidatul ACL la preşedenţie.

„Începem strângerea de semnături, vom avea corturi brand-uite, oamenii noştri vor fi acolo. Probabil că până vineri vom avea şi o cifră exactă a numărului de semnături pe care trebuie să le strângem împreună. Se intenţionează să ajungem undeva la două milioane de semnături pe care le vom strânge în perioada 20 august – 15 septembrie curent.”

Cu privire la strategia de campanie, Filipescu a spus că deja este gândită, dar nu este momentan comunicată întrucât există nişte „ancore” care nu sunt bine poziţionate. Există o echipă de imagine angajată de PNL care lucrează pe mediul online, parte care se doreşte a fi exploatată mai intens.

„Se va da o atenţie foarte mare acestei campanii pe online pentru că ideea pe care pleacă candidatul la preşedenţie, Klaus Iohannis, este că trebuie să atragă tineretul la vot. Şi ca să atragi tineretul la vot, cea mai bună campanie care se poate face este în mediul online. Făcând o campanie foarte bună pe online şi exprimând foarte în detaliu dorinţele care sunt adresate naţiunii române este foarte posibil să atragem tineret la vot, mai ales că online-ul nu este foarte agreat de PSD, nu vorbesc de PSD ca partid ci ca şi electorat. Sondajele ne-au arătat că putem câştiga, suntem în cărţi. Aici e cheia, tineretul adus la vot şi să voteze Iohannis. Ăsta este punctul care ne poate aduce succesul. Nu aş putea vorbi în cifre despre treaba asta, dar tineretul este procentul care poate delimita câştigătorul.”

Raspunde

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Please type the characters of this captcha image in the input box

Va rugam introduceti caracterele de verificare

Citește articolul precedent:
Anunț finalizare proiect „Achiziția de echipamente și dotări în cadrul societății CARTARE AGROCHIMICA SRL”

  Societatea CARTARE AGROCHIMICA SRL anunță finalizarea activităților proiectului cu titlul „Achizitia de echipamente si dotari in cadrul societatii CARTARE...

Închide