miercuri, aprilie 23, 2025
AcasăCOMUNITATEViceprimar Cornel Toma, comuna Spanţov: Cred în debirocratizarea serviciilor, standardizarea şi digitalizarea...

Viceprimar Cornel Toma, comuna Spanţov: Cred în debirocratizarea serviciilor, standardizarea şi digitalizarea la nivelul administraţiei locale

- Advertisement -

Mircea Brânduşă. Recent, am tranzitat localitatea Spanţov , unde l-am găsit pe viceprimarul Cornel Toma prins într-o acţiune care avea ca scop finalizarea lucrărilor unui parc situat chiar în imediata apropiere a noului sediu al primăriei. Cu amabilitate, domnia sa a oferit detalii interesante despre activitatea, misiunea, şi viziunea domniei sale în administraţia publică din Spanţov.

Rep: Domnule Toma, care este misiunea Primăriei Spanţov?

C.T.: Misiunea Primăriei Spanţov este de a răspunde rapid şi eficient nevoilor comunităţii locale, prin soluţionarea acestora într-o manieră legală, transparentă, echitabilă şi responsabilă, furnizând către toate categoriile de beneficiari servicii la un înalt standard de calitate în context naţional şi internaţional, asigurând astfel creşterea calităţii vieţii locuitorilor.

Rep: Care este viziunea dumneavoastră despre administraţia publică la nivelul localităţii mSpanţov?

C.T.: Din punctul meu de vedere administraţie înseamnă slujba în interesul cetăţeanului şi orientată către rezultate benefice acestuia!

Rep: În opinia dumneavoastră, cum caracterizaţi activitatea primăriei?

C.T.: Am spus mai înainte: administraţie focalizată pe priorităţi şi obiective, integritate şi onestitate în gestionarea resurselor publice, transparenţă şi responsabilitate în luarea deciziilor, utilizarea resurselor publice şi asumarea rezultatelor activităţilor.

Rep: În viitor, cum vedeţi lucrurile din administraţia publică?

C.T.: Cred în debirocratizarea serviciilor, standardizarea şi digitalizarea la nivelul administraţiei locale. Îmi doresc simplificarea şi raţionalizarea procedurilor şi a modului de funcţionare în interacţiunea cu cetăţenii şi mediul de afaceri, promovarea unei culturi pro-contribuabil, accesibilitate şi deschidere pentru consultarea şi participarea cetăţenilor, a tuturor factorilor interesaţi din societatea civilă şi din sectorul privat, în luarea deciziilor, transparentizarea proceselor şi procedurilor administrative prin promovarea de date şi informaţii deschise, disponibile public, un aparat administrativ modern, care să răspundă rapid şi eficient nevoilor societăţii atent la pulsul unei societăţi într-o continuă modernizare şi transformare. O administraţie publică integră şi competentă, care gestionează cu eficienţă şi echitabil servicii publice de calitate furnizate beneficiarilor, dar şi promovarea unei culturi a eticii şi integrităţii.

- Advertisement -
ALTE ȘTIRI

ULTIMELE ȘTIRI

- Advertisment -

ARHIVĂ

Cele mai citite