marți, noiembrie 26, 2024
AcasăCOMUNITATELigia Bivol: „Sper ca prin implicarea mea în echipa administraţiei publice locale...

Ligia Bivol: „Sper ca prin implicarea mea în echipa administraţiei publice locale să realizăm lucruri utile la nivelul oraşului Fundulea”

- Advertisement -

Mircea Brânduşă. Noul viceprimar al oraşului Fundulea, Ligia Bivol, jurist de profesie, îşi reafirmă diaponibilitatea de a lucra pentru cătăţeni. În interviul acordat cu multă amabilitate, Ligia Bivol spune că împreună cu primarul Dorel Dorobanţu va accesa o serie de programe în cadrul cărora să implementeze proiecte semnificative care să cuprindă obiective importante pentru oraşul Fundulea.

 

Rep: Fiind pentru prima oară în paginile ziarului nostru, vă propun să vă prezentaţi.

L.B.: Sunt născută la data de 11.03.1966 în localitatea Fundulea. Am absolvit Facultatea de Drept. Sunt necăsătorită. De peste 20 de ani am lucrat în cadrul Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare Agricolă – Fundulea, ultima funcţie avută fiind – Şef serviciu juridic, resurse umane-salarizare. Sunt membru activ în PSD din anul 2001, consilier local din anul 2004.

Rep: Ce înseamnă pentru dvs. funcţia de viceprimar al oraşului Fundulea?

L.B.: Am acceptat funcţia de viceprimar ca o provocare. Sper ca prin implicarea  mea în echipa administraţiei publice locale să realizăm lucruri utile la nivelul oraşului Fundulea, pentru noi şi generaţiile viitoare.

Rep: V-aş ruga să detaliaţi partea a doua a răspunsului de mai sus.

L.B.: Împreună cu primarul oraşului Fundulea, dl. ing. Dorel Dorobanţu, ne-am stabilit obiective şi strategii pentru dezvoltarea localităţii şi implicit pentru creşterea nivelului de trai al locuitorilor. În contextul actual, conştientizăm faptul că va fi greu dar, printr-o bună colaborare cu instituţiile statului, prin accesarea de proiecte şi implicarea societăţii civile şi a mediului de afaceri, sperăm să putem aduce o schimbare în viaţa locuitorilor şi a urbei.

Rep: Ce obiective se regăsesc în acest mandat pe masa dvs. de lucru?

L.B.: Printre cele mai semnificative se regăsesc următoarele obiective:

– Dezvoltarea infrastructurii locale (drumuri, parcări, parcuri, utilităţi, etc.);

– Dezvoltarea unei strategii economice pentru oraş şi creşterea productivităţii în sectorul agricol;
– Crearea unui mediu economic favorabil pentru atragerea de investitori;

– Evaluarea potenţialului dezvoltării agriculturii si a altor sectoare cheie care ar putea contribui la dezvoltarea economică a oraşului şi a regiunii.

– Îmbunătăţirea calităţii serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare;

– Parteneriate între administraţia publică şi sectorul privat;
– Îmbunătăţirea practicilor de management şi de administraţie;
– Asigurarea unei administraţii locale profesioniste.

– Dezvoltarea unei strategii de informare a populaţiei privind activitatea Primăriei;
– Dezvoltarea unei strategii de îmbunătăţire a imaginii Primăriei şi a angajaţilor autorităţilor publice locale;
– Dezvoltarea relaţiilor de colaborare cu alte oraşe prin înfrăţiri şi prin alte modalităţi care să aducă beneficii şi să sprijine dezvoltarea oraşului.

– Îmbunătăţirea politicilor sociale şi culturale şi de integrare a tuturor cetăţenilor;

– Stabilirea unor relaţii de colaborare solide între Primărie şi ONG-uri în vederea îmbunătăţirii condiţiei sociale a tuturor cetăţenilor;

– Dezvoltarea unui plan coerent referitor la spaţiile verzi şi la spaţiile destinate recreerii.

Rep: Care este strategia de dezvoltare pe care o gândiţi în acest mandat?

L.B.: În vederea realizării viziunii şi a priorităţilor de mai sus, următoarele strategii trebuiesc implementate;

– Stimularea interesului comunităţii faţă de problemele locale şi atragerea/implicarea tuturor factorilor interesaţi în soluţionarea acestora şi în fructificarea avantajelor şi oportunităţilor;

– Comunicarea interactivă cu cetăţenii şi toţi factorii interesaţi şi creşterea transparenţei elaborării şi implementării politicilor publice de dezvoltare locală;
– Scoaterea în evidenţă a importanţei tineretului şi a strategiei educaţionale;
– Creşterea nivelului veniturilor la bugetul Primăriei;
– Îmbunătăţirea ciclului administrativ şi bugetar pentru administraţia locală;
– Crearea unei echipe de management la nivelul Primăriei, a cărei responsabilitate ar fi accesarea de proiecte pentru dezvoltarea localităţii;
– Sprijinirea voluntariatului şi a grupurilor şi organizaţiilor comunitare;
– Crearea unui contract social între administraţia publică locală şi organizaţiile sociale;
– Îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite de către administraţia publică locală a cetăţenilor oraşului;
– Administrarea într-o manieră care să permită crearea relaţiilor de conexiune între aspectele SOCIALE, ECONOMICE şi ale MEDIULUI ÎNCONJURĂTOR în toate activităţile desfăşurate.

Rep: În încheiere, ce doriţi să le transmiteţi locuitorilor oraşului Fundulea?

L.B.: Îi asigur că aici la Primărie suntem ca o familie, ceea ce înseamnă pentru noi o colaborare totală. Le cer tuturor concetăţenilor mei să vină cu încredere în această instituţie, să discutăm împreună problemele pe care le au, pentru a ajunge astfel la o rezolvare mai rapidă a acestora. Le doresc tuturor multă sănătate. Le transmit respectul şi consideraţia mea.

- Advertisement -
ALTE ȘTIRI

ULTIMELE ȘTIRI

- Advertisment -

ARHIVĂ

Cele mai citite