În data de 22.03.2017, în cadrul manifestărilor organizate de Ziua Mondială a Apei, ECOAQUA SA Călăraşi a deschis în Municipiul Călăraşi, str. Nicolae Titulescu, Bloc D2, Scara 2, Parter, CENTRUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII CU PUBLICUL. Telefon: 0342 404 023.
Într-un spaţiu amenajat specific asigurării unei informări şi acordării de relaţii profesionale privind activitatea operatorului regional de apă şi canalizare, ECOAQUA SA este hotărâtă să vină mai aproape de clienţii săi, pentru a le oferi detalii privind modalitatea de facturare în condominiu, conţinutul contractului de furnizare, preluarea unor sesizări şi sugestii privind îmbunătăţirea activităţii.
Prin înfiinţarea acestui Centru dorim a face primul pas către o îmbunătăţire a comunicării cu clienţii noştri şi a le aduce la cunoştinţă intenţiile noastre precum şi de a le afla părerea lor, în privinţa investiţiilor viitoare de extindere şi modernizare a sistemelor de apă şi canalizare, pentru creşterea calităţii serviciilor prestate de compania noastră.
De asemenea în spaţiul aferent acestui centru s-a relocat casieria „5 Călăraşi” din str. Prel. Bucureşti, Bloc C17, scara 1, Parter, care a fost închisă.
Vă așteptăm aşadar de la ora 10.00 la ora17.30, zilnic de LUNI până VINERI, în această locaţie unde puteţi beneficia de următoarele servicii:
1.Încasare în numerar şi cu cardul bancar (comision zero lei) a facturilor de prestări servicii de apă şi canalizare
2.Informaţii privind evidenţa în Fişa Clientului a facturilor emise, plăţilor şi indexelor facturate, cât şi a soldului datoriei restante la zi
3.Explicaţii privind cadrul legal al desfăşurării activităţii noastre în general şi detalii privind legislaţia la zi a facturării consumului de apă în condominiu (scări de bloc)
4.Preluare sesizări şi reclamaţii privind facturarea serviciilor noastre, a avariilor sau privind calitatea apei distribuite
5.Informare privind investitiiile ce urmează a le promova ECOAQUA SA atât din fonduri proprii, cât şi prin programele Uniunii Europene, privind infrastructura de apă şi canalizare din judeţele Călăraşi şi Ialomiţa
6.Depunere de cereri privind verificări programate în condominii (scări de bloc), de verificare şi depistare pierderi de apă în instalaţia interioară a utilizatorului
7.Asigurarea consultanţei privind actele necesare şi etapele realizării unui branşament de apă şi/sau racord de canalizare
8.Asigurarea consultanţei privind actele necesare şi etapele obţinerii avizelor eliberate de operatorul ECOAQUA SA
Prin activitatea desfăşurată în cadrul acestui centru, ECOAQUA SA Călăraşi garantează:
-Comunicare uşoară şi eficientă
-Informaţii certe şi în timp real
-Gestionare rapidă a problemelor clienţilor
-Încredere mai mare a clienţilor în relaţia cu compania ECOAQUA SA