marți, octombrie 29, 2024
AcasăACTUALITATECirculația trenurilor pe rețeaua Ciulnița - Slobozia Veche, suspendată

Circulația trenurilor pe rețeaua Ciulnița – Slobozia Veche, suspendată

- Advertisement -

Continuă lucrările de „Consolidare pasaj inferior pe DN2A, km 15+470 m – Linia 807 Ciulnița – Slobozia Veche“ și vor fi instituite noi restricții în traficul rutier, în zona afectată de intervenție, din municipiul Slobozia, județul Ialomița. De asemenea, circulația trenurilor pe rețeaua Ciulnița – Slobozia Veche este suspendată.

Pe data de 23 septembrie 2023 va fi închisă circulația pe tronsonul de drum cuprins între sensul giratoriu Slobozia Kaufland km. 62+500 m și sensul giratoriu existent la intersecția dintre DN21 și DN2A km. 66+200 m, pentru o perioadă de 24 de ore, începând de sâmbătă, de la ora 07.00, cu respectarea celorlalte condiții stabilite de administratorul drumului public.

Pentru traficul greu (peste 3,5 t) va fi închisă circulația pe tronsonul de drum DN2A cuprins între sensul giratoriu Slobozia Kaufland km. 62+500 m și sensul giratoriu de la intersecția dintre DN21 și DN2A km. 66+200, cu deviere pe ruta ocolitoare strada Gării, strada Cloșca, Șoseaua Nordului, strada Ianache, strada Viilor, Șoseaua Brăilei și retur.

Pentru traficul ușor (sub 3,5 t) va fi închisă circulația pe tronsonul de drum DN2A cuprins între Bd-ul Chimiei și sensul giratoriu Slobozia Kaufland km. 62+500 m, cu deviere pe ruta ocolitoare Bd-ul Chimiei către Bd-ul Matei Basarab.

De asemenea, lucrările impun închiderea traficului feroviar pe relația Slobozia Veche – Ciulnița până la data de 1 octombrie. Pentru continuitatea circulației feroviare, constructorul pune la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare, al căror program de circulație este afișat în gările Slobozia Veche și Ciulnița.

Consolidarea pasajului inferior de la km 15+470 constă în refacerea drenurilor și a hidroizolației, consolidarea culeei și înlocuirea suprastructurii, cu un tablier metalic, cu cuvă de beton pentru susținerea prismei de piatră spartă, pe o lungime de 200 m, lucrări necesare pentru asigurarea stabilității structurii podului, îmbunătățirea parametrilor de rezistență și creșterea vitezei de circulație a trenurilor la 70 km/h, viteza proiectată a liniei.

Prin lucrările de consolidare a acestui obiectiv se va asigura o înălțime, între șosea și grinda podului, de 6.00 m, înălțimea actuală fiind de 4.90 m.

Lucrările de suprastructură la pasajul inferior de pe DN 2A, respectiv pe linia CF Slobozia Veche – Ciulnița, sunt necesare pentru îmbunătățirea condițiilor de circulație și creșterea gradului de siguranță pentru transportul rutier și feroviar.

- Advertisement -
ALTE ȘTIRI

ULTIMELE ȘTIRI

- Advertisment -

ARHIVĂ

Cele mai citite