ECOAQUA SA Călăraşi comunică clienţilor săi că au obligaţia să ia masuri de protejare a apometrelor, atunci când acestea se află în interiorul proprietăţii individuale.
Astfel, utilizatorii de la imobile case individuale sunt sfătuiţi să se asigure că este pus etanş capacul pe căminul de apometru, iar dacă acesta este într-o zonă deschisă ar trebui protejat şi apometrul cu robineţii de manevrare, printr-un material termoizolant (vată minerală, polistiren).
De asemenea, dacă există în instalaţia interioară robinet de prelevare apă, folosită pe perioada rece, acesta trebuie de asemenea să fie izolat termic cu vată minerală. Reamintim că nu este indicat să se lase robinetul să curgă cu debit foarte mic, ca masură contra îngheţului, deoarece apometrele noi, cu transmitere la distanţă, sunt mai performante şi vor înregista aceste consumuri, mărind astfel considerabil valoarea facturii.
Pentru utilizatorii de la imobile condominii (scări de bloc) recomandăm, pentru apometrele amplasate în subsoluri, reducerea suprafeţelor gurilor de ventilaţie, pentru a menţine temperatura peste limita de îngheţ a apometrelor, iar în cazul existenţei apometrelor pe casa scării este necesar ca ferestrele şi uşile de acces în scară să fie închise etanş.
Îngheţarea apometrului determină blocarea şi deteriorarea sa, iar acest lucru poate duce la inundarea căminului sau lipsa apei în instalaţia interioară. Protejarea apometrului, precum şi protejarea şi verificarea instalaţiei interioare pe traseul de la apometru până la consumator, este obligaţia utilizatorului, conform prevederilor contractului de furnizare.
În cazul în care apometrul sau instalaţiile de apă se defectează ca urmare a îngheţului, nefiind protejate corespunzător, utilizatorul va suporta costurile inlocuirii acestora.
Eventualele probleme legate de funcţionarea apometrului sau în general a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare pot fi semnalate la următoarele dispecerate-sucursale cu program non stop din aria de operare:
DISPECERAT NON STOP – SUCURSALA ECOAQUA CĂLĂRAŞI
Telefon: 0242.313.720
Email: dispecerat.ecoaqua@yahoo.com
Localităţi în operare: Călăraşi, Lehliu-Gară, Fundulea, Lehliu, Dorobanţu, Nicolae Bălcescu, Lupşanu, Ileana, Belciugatele, Independenţa.
DISPECERAT NON STOP – SUCURSALA ECOAQUA OLTENIŢA
Telefon: 0242.510.279
Email: disp_ecoaqua_oltenita@yahoo.com
Localităţi în operare: Olteniţa, Budeşti, Şoldanu, Crivăţ, Plătăreşti, Spanţov.
DISPECERAT NON STOP – SUCURSALA ECOAQUA URZICENI
Telefon: 0243.254.723
Email: urz.secretariat@ecoaqua.ro
Localităţi în operare: Urziceni, Grindu.
Departament comercial
ECOAQUA SA Călăraşi