SPECIFICAŢII PROCEDURĂ ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE aferente unui atelier de tăiere, fasonare şi finisare piatră
Numele firmei: PIEDRA DEL MAR SRL;
Cod unic de inregistrare: 46346267;
Nr. de inregistrare de la ORC: J51/487/2022;
Adresa postala: Str. Dimitrie Leonida, nr. 41, sat Vasilati, comuna Vasilati, Jud. Calarasi, România;
Date de contact: tel. 0728.707.900, fax. -, e-mail mares.placinta99@gmail.com
Persoana de contact: dl. Placinta Ticu-Stefan-Mares cu urmatoarele date de contact: telefon 0728.707.900, fax. -, e-mail mares.placinta99@gmail.com;
Contract de subventie 411/29.06.2022 Finantat in cadrul proiectului “EntrepLoading…”, derulat de Asociația „Centrul de Consultanță și Management al Proiectelor” EUROPROJECT, în parteneriat cu Universitatea Politehnica Bucuresti, Camera Consultantilor Fiscali si Asociatia „Magurele Science Park”. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană, prin Fondul Social European, Programul Operaţional Capital Uman, Axa Prioritară 6 „Educație și competențe”, Obiectivul specific 6.13 “Creșterea numărului absolvenților de învățământ terțiar universitar și non universitar care își găsesc un loc de muncă urmare a accesului la activități de învățare la un potențial loc de muncă / cercetare/ inovare, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.”
Valoare contract subventie 290.610 lei, platibili in 2 transe:
- Transa 1 de 217.957,50 lei
- Transa 2 de 72.652,50 lei
DETALII CONTRACT:
Tipul contractului: contract de furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de 5 echipamente aferente unui atelier de taiere, fasonare si finisare piatra si anume:
- Masina de taiat piata – 1 buc;
- Kit pentru prelucrare canturi (alcatuit din masina de profilat canturi cu acvaplanare, dispozitiv pentru slefuirea si lustruirea canturilor drepte, bancul de lucru, instalatia de vid si freze) – 1 buc;
- Dispozitiv de bizotat – 1 buc;
- Liza electrica – 1 buc;
- Compresor – 1 buc;
Locatia de livrare: Str. Dimitrie Leonida, nr. 41, sat Vasilati, comuna Vasilati, Jud. Calarasi, România;
Durata contractului: maxim 4 luni de la incheierea contractului de furnizare.
Termen de livrare: maxim 100 de zile de la transmiterea comenzii achizitorului catre furnizor. Livrarea echipamentului se va face in termenul maxim de livrare prezentat si numai dupa transmiterea comenzii achizitorului catre furnizor.
Valoare estimata a contractului de furnizare: 185.614,42 lei, fara TVA
Pret ESTIMAT per ITEM:
- Masina de taiat piata – 1 buc -> 102.231,88 lei, fara TVA
- Kit pentru prelucrare canturi (alcatuit din masina de profilat canturi cu acvaplanare, dispozitiv pentru slefuirea si lustruirea canturilor drepte, bancul de lucru, instalatia de vid si freze) – 1 buc -> 57.053,90 lei, fara TVA
- Dispozitiv de bizotat – 1 buc -> 6.383,31 lei, fara TVA
- Liza electrica – 1 buc -> 15.986,69 lei, fara TVA
- Compresor – 1 buc -> 3.958,64 lei, fara TVA
MODALITATE DE PLATA:
- Beneficiarul PIEDRA DEL MAR SRL va achita astfel:
- Acorda un avans furnizorului de maxim 30% din valoarea contractului
- Restul sumei se va achita la livrarea echipamentelor in maxim 60 de zile de la livrare, in functie de disponibilul de numerar din contul de grant.
NOTA BENE: Data fiind modalitatea de finantare a proiectului trebuie cunoscute urmatoarele detalii: Noi ca beneficiari de ajutor de minimis avem 75% din valoarea ajutorului de grant primita si vom primi restul de 25% numai dupa ce am angajat cheltuieli de 50% din valoarea transei initiale.
TERMENE AFERENTE PROCEDURII DE ACHIZITIE:
Datã lansare procedura 29.11.2022
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari din partea ofertantilor 01.12.2022, ora 16:00
Data transmiterii raspunsului la solicitarile de clarificari: 02.12.2022, ora 17:00
Termenul limita pentru depunerea ofertelor: 05.12.2022, ora 16:00.
Orice comunicare, solicitare, informare, notificare si altele asemenea trebuie transmisa in scris pe adresa de e-mail mentionata la rubrica „lnformatii privind beneficiarul privat care initieaza procedura de achizitie”, respectiv mares.placinta99@gmail.com.
In conformitate cu OMFE 1284/2016 NU se organizeaza sedinta de deschidere a ofertelor, respectiv beneficiarul privat NU trebuie sa elaboreze o comunicare scrisa privind rezultatul procedurii.
INFORMATII GENERALE:
Oferte alternative: ofertele alternative nu sunt acceptate.
Procedura aplicata: procedura competitiva aplicabila solicitantilor / beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene – conform prevederilor Ordinul Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284/2016.
Alte informatii relevante: Participarea la aceasta procedura este deschisa tuturor operatorilor economici interesati, persoane juridice, indiferent de forma.
In depunerea ofertelor pentru acest contract, ofertantii trebuie sa respecte formularul atasat la link-ul: http://shorturl.at/eiU49
SPECIFICATIILE TEHNICE ALE ECHIPAMENTELOR:
- Masina de taiat piata:
- Putere motor: min. 5kW
- Lungimea piesei: min 3m
- Grosimea piesei: min 150 mm
- Prezinta software sistem de taiere in treptre
- Laser de ghidare a taierii
- Kit pentru prelucrare canturi alcatuit din:
- masina de profilat canturi cu acvaplanare:
- prezinta min. 3 trepte de viteza:
- treapta 1 pentru lustruire
- treapta 2 pentru degrosare si finisare materiale sintetice
- treapta 3 pentru degrosare si finisare materiale naturale
- prezinta dispozitiv pentru slefuirea si lustruirea canturilor drepte cu lubrifiere interna, diametru min. 90 mm
- prezinta min. 3 trepte de viteza:
- masina de profilat canturi cu acvaplanare:
- putere motor: min. 2kW
- banc de lucru; 2400 * 1200 * 850 mm
- instalatie de vidat care prezinta min. 5 ventuze
- Dispozitiv de bizotat:
- Reglarea adancimii frezei este micrometrica
- Prezinta adaptor universal
- Liza electrica:
- Inaltime de ridicare: min. 2,8 m
- Capacitate de ridicare: min. 1 tona
- Baterie: min. 24V
- Compresor:
- Volum: min. 200 L
- Putere motor: min 2kW
- Debit aer: min. 200 l/min
Nota: Se vor accepta denumiri ale caracteristicilor echivalente
Nota: Specificafiile tehnice care indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marcã de fabrica sau de comert, un brevet de inventie, o licenta de fabricatie, sunt mentionate din eroare sau pentru a identifica cu usurinta tipul de produs si NU au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificatii vor fi considerate ca avand mentiunea „sau echivatent„.
Alte conditii cu caracter tehnic al echipamentului de mai sus:
Produsele ofertate trebuie sã fie noi. Nu sunt acceptate produse second – hand ori refurbished.
Se va realiza livrarea, montarea si punerea in functiune a produselor ofertate.
Garantie minim 12 luni.
Conditii de livrare:
Livrarea echipamentului se va realiza in maxim 100 de zile de la transmiterea comenzii achizitorului catre furnizor
Livrarea echipamentului se va face in termenul maxim de livrare prezentat si numai dupa transmiterea comenzii achizitorului catre furnizor.
Echipamentele va fi insotite la livrare de urmãtoarele documente:
- Factura fiscala (depinde de caz)
- Aviz de insotire a echipamentului sau CMR (daca este cazul)
- Certificat/declaratie de calitate / conformitate
- Certificat de garantie
In situatia in care, la punerea in functiune a echipamentulelor, pentru oricare dintre specificatiile tehnice asumate prin propunerea tehnica se constata abateri, echipamentul/echipamentele se returneaza.
Furnizorul va restitui orice suma primita si va suporta toate costurile aferente returnarii, achizitorul neputand fi considerat, in vreun fel, responsabil pentru cheltuielile respective.
Structura actionariatului firmei PIEDRA DEL MAR SRL este urmatoarea:
- Placinta Ticu-Stefan-Mares – 100% cota de participare la beneficii si pierderi;
Reprezentantul legal al companiei PIEDRA DEL MAR SRL este de:
- Placinta Ticu-Stefan-Mares
Oferta de echipament cu caracteristici tehnice inferioare celor dorite a fi achizitionate in cadrul acestei proceduri sau care nu satisfac cerintele prezentei achizitii va fi declarata respinsa.
INFORMATII SI DOCUMENTE CE TREBUIE INCLUSE IN OFERTA:
Propunerea tehnico-financiara – in original, conform modelului atasat.
Propunerea tehnico-financiara poate fi insotita si de materiale de informare (brosuri, cataloage, fise tehnice echipament, etc.) care sa ofere informatii despre echipamentul ofertat.
INFORMATII GENERALE OFERTA:
Perioada de valabilitate a ofertei: minim 30 de zile calendaristice de la depunerea acesteia.
MODUL DE PREZENTARE A OFERTEI:
Modalitatea de depunere a ofertei – pe e-mail, la adresa mares.placinta99@gmail.com
Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forta majora, cad in sarcina operatorului economic;
Oferta depusa la o alta adresa a beneficiarului privat decat cea mentionata in prezenta documentatie sau dupa expirarea datei limita de depunere este considerata intarziata si se returneaza nedeschisa.
Termenul limita pentru depunerea oferteror: 05.12.2022, ora 16:00.
Analiza ofertelor:
Dupa expirarea datei limita de primire a ofertelor, beneficiarul privat va compara ofertele primite si va alege oferta cu pretul cel mai mic.
In masura in care nu se vor depune 3 oferte valabile/acceptabile, procedura va fi declarata neconforma si va fi reluata (cu republicare anunt) – daca va fi cazul.
lnformatii privind contractul de furnizare:
Contractul de furnizare se va semna numai cu operatorut economic desemnat castigator
Nu se pot modifica prin contract specificatiile tehnice din oferta castigatoare care au stat la baza atribuirii contractului de furnizare.
Orice contract semnat in conditiile legislatiei nationale in vigoare incepe sa produca efecte din momentul semnarii acestuia de catre ambele parti. Anterior semnarii contractului nu pot fi furnizate produse/prestate servicii si nu pot fi efectuate plati. Acelasi principiu este aplicabil si actelor aditionale la aceste contracte.
Contractul devine nul in cazul avizarii nefavorabile sau neavizarii procedurii de achizitie de catre Autoritatea de Management sau Organismul Intermediar. In acest caz ofertantul castigator nu va solicita daune interese.