Operatorul Ecoaqua SA Călărași angajează în cadrul Unității de Implementare a proiectelor, pentru următoarele posturi disponibile:
Adjunct manager proiect-monitorizare contracte, raportări
Atribuții: Coordonarea activității de monitorizare-raportare/ responsabilitate MySMIS pentru proiectul „Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată pentru aria de operare a operatorului regional, în județele Călărași și Ialomița, în perioada 2014-2020”
CERINȚE ANGAJARE
☑️Studii: Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
☑️Experiență: Experiență în implementarea programelor cu finanțare din fonduri comunitare – 5 ani;
☑️Competențe: Capacitatea de sinteză și organizațională, gândire tehnică și logică, flexibilitate mentală; abilitate decizională și eficiență, capacitate de a redacta rapoarte clare și corecte; spirit de echipă.
Responsabil contract lucrări
Atribuții: Responsabilitate implementare contract din cadrul proiectului “ Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată pentru aria de operare a operatorului regional, în județele Călărași și Ialomița, în perioada 2014-2020”.
CERINȚE ANGAJARE:
☑️Studii: Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
☑️Experiență: Experiență profesională în domeniul studiilor; disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiţii; disponibilitate pentru deplăsări frecvente – 2 ani;
☑️Competențe: Gândire logică, abilitate decizională rapidă și eficientă, rezistență la efort intelectual prelungit, responsabilitate, integritate, abilități de comunicare, capacitate de a lucra în echipă; abilități de a utiliza echipamentul de birou.
☑️Permis conducere: cat. B
Consilier juridic/Responsabil iregularități
Atribuții: Asistență și consultanță cu privire la aspectele de natură juridică referitoare la atribuirea contractelor și/sau implementarea proiectului; asigurarea asistenței juridice în interpretarea clauzelor contractuale ale contractelor de finanțare nerambursabile cu impact asupra eligibilității cheltuielilor, respectiv aplicarea de corecții financiare; asigurarea apărării intereselor și a drepturilor legitime ale societății, în fața antreprenorilor /prestatorilor în cadrul negocierilor, medierilor sau a altor proceduri de soluționare pe cale amiabilă, a litigiilor apărute; avizarea din punct de vedere juridic a documentelor aferente modificării/încetării contractului de achiziție publică; rezolvarea de cereri cu caracter juridic privind atribuirea și/sau implementarea contractelor/proiectului.
CERINȚE ANGAJARE:
☑️Studii: Studii superioare cu profil juridic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
☑️Experiență: Experiență profesională; disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiţii – 2 ani;
☑️Competențe: Gândire logică, abilitate decizională rapidă și eficientă, spirit de echipă, abilități de comunicare, abilități de a utiliza echipamentul de birou, disponibilitate program prelungit în anumite condiții, deplasări frecvente.
Puteți transmite CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail: office@ecoaqua.ro